Өвлийн улиралд идэх ёстой ТАВАН ХҮНС

Витамин D бидний бие организмд хэрэгтэй. Энэхүү витаминаас бодисын солилцоо, эрч хүчний эх үүсвэр хамаардаг. Насанд хүрсэн хүн өдөрт 10-15 минут наранд байснаар хэрэгцээтэй витамин D-гээ авна. Харин бүрхэг, хүйтэн улиралд энэхүү витаминыг нэмэлтээр авах хэрэгтэй. Ингээд танд хавар иртэл эрүүл, эрч хүчтэй байхад туслах зургаан бүтээгдэхүүнийг танилцуулъя.
Мөөг
Ердөө 100 гр мөөгөнд хоногийн нормоо авахад хүрэлцэх D витамин бий. Иймээс хоолондоо мөөг хэрэглэ.
Хулд загас
Хулд загас нь витамин D-гийн эх үүсвэр. Энэхүү загасыг долоо хоногт хоолны цэсдээ заавал оруулаарай.
Сам хорхой
100 гр сам хорхой нь витамин D-гийн хоногийн нормын гуравны нэгийг хангана. Бусад эрдэс бодисоор ч баялаг.
Өндөг
Тахианы өндөгний тусламжтайгаар витамин D-гийнхээ хэрэгцээг нөхөөрэй. Өндөг орсон өглөөний цай нь эрүүл хооллолт болдог.
Бяслаг
100 гр бяслаг витамин D-гийн хоногийн нормын багагүй хувийг бүрдүүлнэ. Мөн байнга бяслаг хэрэглэснээр цус харвах өвчнөөс сэргийлнэ. Зүрх, судасны үйл ажиллагааг дэмжих хүнс юм.
скачать dle 12.0
Next Post
Add comment

Add comment

reload, if the code cannot be seen
  • Шинэ мэдээ
  • Их уншсан
  • Их сэтгэгдэл

Цагаан гааны ач тус