Тарвасны ашиг тус ба сөрөг нөлөө


Ура! Тарвасны улирал үргэлжилсээр. Харин идэх тарвасаа хэрхэн зөв сонгож авах вэ? Мөн энэ жимсний сайн болоод муу талуудыг хамтдаа мэдэж авцгаая.
Ашиг тус
  • Тарвасны 92 хувь нь ус байдаг. Ус уух дургүй хүмүүс тарвас идсэнээр бие организмдоо шаардлагатай усыг нөхөж болно.
  • Илчлэг бага. 100 гр тарвас 30 ккал илчлэгтэй. Сахар маш бага.
  • Тарвас хорт хавдраас аварна. Энэ жимсэнд байх ликопин гэх бодис нь хорт хавдрыг устгах, уг өвчнөөр өвчлөх эрсдэлийг бууруулах шидтэй.
  • Зүрхэнд маш тустай. Зүрхний өвчлөлөөс сэргийлнэ.
  • Дасгал хийснийхээ дараа ид.
Тарвасны хортой нөлөө
  • Харшилтай бол тарвас их идээд хэрэггүй.
  • Тарвас идсэний дараа ариун цэврийн өрөө рүү их гүйх нь тодорхой. Иймээс байнга ариун цэврийн өрөө рүү гүйх боломжгүй үедээ тарвасыг хэтрүүлээд хэрэггүй.
  • Кали ихтэй учир биед калийн хэмжээ их үед тарвас хэтрүүлж идэх хэрэггүй. Эдгээрээс өөр ямар ч сөрөг тал энэ жимсэнд байхгүй.
Хэрхэн зөв сонгох вэ?
 
  • Мэдээж тогших. Боловсорч гүйцсэн жимсгэний чимээ чанга байх ёстой.
  • Тарвасаа бага зэрэг шах. Амархан шахагдаж байвал боловсорч гүйцсэн гэсэн үг.
  • 5-7 кг жинтэй тарвасыг авч болно, илүү биш.
  • Болсон тарвас гахайн тооройных мэт шаргал сүүлтэй байдаг. Уг сүүл нь хуурай байх ёстой. Ногоон бөгөөд хуурай биш байвал гүйцэд болоогүй тарвас байна.
скачать dle 12.0
Next Post
Add comment

Add comment

reload, if the code cannot be seen
  • Шинэ мэдээ
  • Их уншсан
  • Их сэтгэгдэл